Termeni si Conditii

TERMENI ȘI CONDIȚII

I.GENERALITĂȚI

II. COMANDĂ

III.LIVRARE

IV. PREȚ

V. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE UTILIZATORULUI/CLIENTULUI

VI. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE COMERCIANTULUI/MAGAZINULUI

VII. NECONCORDANȚELE MĂRFII, RECLAMAȚII, TERMENE DE GARANȚIE

VIII. DATE DE CARACTER PERSONAL

IX. MODIFICĂRI

X. COMPETENȚĂ JURIDICĂ

XI.LIVRARE

XII. PLATĂ

 

ANEXĂ:

FORMULAR STANDARD PENTRU EXERCITAREA DREPTULUI DE REFUZ

Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile descrise mai jos înainte să folosiți magazinul online, aflat pe website-ul www.dubaidatesnutrition.ro

Folosind serviciile magazinului online aflat pe website-ul www.dubaidatesnutrition.ro deCLArați că sunteți de acord cu prezenții termeni și condiții.

Website-ul www.dubaidatesnutrition.ro este proprietate a SC „Dubai Dates nutrition EOOD și Co” (în limba germană DUBAI DATES NUTRITION GmbH & Co. KG)

I.GENERALITĂȚI

Prezentul document conține Termenii și Condițiile după care „Dubai Dates Nutrition EOOD și Co” KD, cu CUI: 205325957, cu sediul și adresa de management în: Bulgaria, or. Burgas, c.p. 8000, cartierul Slaveykov, bl.42, sc.7, et.6 realizează vânzări de mărfi utilizatorilor săi prin magazinul online, aflat la adresa de internet: www.dubaidatesnutrition.ro, numit mai jos pe scurt COMERCIANT/MAGAZIN.

Fiecare persoană care încarcă în dispozitivul tehnic, pe care îl folosește, adresa de internet www.dubaidatesnutrition.ro, va fi numită mai jos pe scurt UTILIZATOR/CLIENT.

Prezenții termeni și condiții reflectă pe toți utilizatorii/clienții.

Prin apăsare a butonului „Sunt de acord cu termeni și condiții de utilizare”, utilizatorul/clientul cade de acord, acceptă pe complet și se obligă să respecte prezenții Termeni și condiții. (dacă există un astfel de buton).

La încărcarea oarecare pagină din MAGAZIN cu linkurile încorporate în ea, precum și a celorlalte pagini de pe www.dubaidatesnutrition.ro sau prin folosirea ori plata produselor oferite de MAGAZIN, UTILIZATORUL cade de acord cu și acceptă pe complet și se obligă să respecte prezenții Termeni și condiţii.

Utilizatorul se identifică cu scop de a se stabili declarația lui pentru acceptare a prezenților Termeni și condiții, ceea ce se realizează prin depozitarea în fișierele de tip log pe serverul www.dubaidatesnutrition.ro a adresei IP a utilizatorului, atât cât și alte informații.

II. COMANDĂ

1. Produsele care se găsesc pe pagina de internet de pe www.dubaidatesnutrition.ro nu reprezintă ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci numai un catalog online, ce descrie linia de produse oferită de comerciant.

2. Produsele din MAGAZIN sunt limitate numai în condițiile arătate. Dubai Dates Nutrition are dreptul în orice moment și fără notificare prealabilă să facă modificări în produsele publicate și prețurile afișate. Toate astfel de modificări și adăugări intră în vigoare în momentul publicării lor pe pagina de pe internet din magazinul online: www.dubaidatesnutrition.ro  

3. Pentru scop de a vă cumpăra produse de la MAGAZIN, Dvs. oferiți niște date de caracter personal. Aceste informații respectă și, în acest sens, sunt protejate în conformitate cu Regulamentului privind protecția datelor personale. MAGAZINUL folosește datele de caracter personal ca să îmbunătățească serviciile pe care vi le oferă. Datele de caracter personal oferite de către Dvs. se folosesc în mod expres pentru realizarea comenzii dvs.

4. MAGAZINUL are dreptul să modifice prețurile în orice moment, fătă să fie obligat să facă notificare prealabilă. Utilizatorul este obligat să plătească prețul care a fost actual la momentul de lansare a comenzii

5. În caz de reduceri de preț, prețurile reduse se afișează prin metoda în care prețul nou se pune lângă cea veche, care, la rândul ei, este tăiată cu liniuță. În caz de greșeală tehnică comisă de utilizator la completarea informațiilor cu privire la realizarea comenzii, MAGAZINUL își rezerva dreptul să refuze să efectueze comanda respectivă fără să mai fie obligat să îl despăgubească pe utilizator. Dacă sumele plătite de utilizator pentru anumită comandă/anumite comenzi, care însă nu pot fi realizate din motivele menționate mai sus, MAGAZINUL se obligă să ramburseze aceste sume de bani.

6. Clientul poate să facă achiziții sub forma de comandă integrată în magazinul online al vânzătorului. În acest caz, după adăugare a produselor alese în coșul virtual și după apăsare a butonului „Comandă”, utilizatorul cade de acord să cumpere produsele ce se află în coș. Activitatea aceasta are caracter obligatoriu, ca și cum al unui contract. Clientul primește confirmare cu privire la comanda sa în termen de 24 de ore din momentul lansării ei, și cu primirea acestei conformări se consideră că contractul este încheiat.

7. COMERCIANTUL își păstrează dreptul să refuze să facă livrare a comenzii confirmate în caz că produsele nu sunt în stoc. În caz de lipsă în depozit a produselor comandate în cadrul săptămânii de lucru, COMERCIANTUL îl informează pe utilizatorul/clientul privind faptul că produsele nu sunt în stoc, trimițăndu-i a o notificare la adresa de mail arătată de Client sau la numărul de telefon arătat. În caz că comanda a fost plătită prin vărsare de bani în contul bancar al comerciantului, clientul va avea posibilitatea să aleagă printre opțiunile: restabilire a sumelor, refuz de comandă sau realizare a unei comenzi noi.

8. Limba contractului este germană și spaniolă, iar plățile se realizează în euro, prețurile fiind cu TVA inclus.

 

III.LIVRARE

Utilizator: Persoana care alege produsele de la MAGAZIN, completează datele și inițiază comanda, făcând acest lucru ori pe numele propriu sau pe seama unei persoane juridice, de care a fost împuternicită.

Destinatar: Persoana fizică sau juridică care poate să se difere de utilizator și care primește produsele comandă la adresa arătată de clientul care a făcut comanda.

Pentru a face o comandă, utilizatorul trebuie să completeze datele necesare la câmpurile de pe forma integrată de livrare.

9. Utilizatorul/clientul poartă întregul risc de deteriorare/pierdere a produselor la livrare. Imediat după predare a mărfii agenției de curierat, COMERCIANTUL se eliberează de riscul, care se transferă asupra utilizatorului/clientului. COMERCIANTUL nu este responsabil pentru întârziere în caz că această întârziere se cauzează agenției de curierat sau altui furnizor.

10. Imediat după livrare, mărfile trebuie inspectate cu atenție de către utilizator/client sau de altă persoană împuternicită. Deteriorările eventuale, cauzate de lovituri și alte daune posibile vor fi declarate imediat COMERCIANTULUI. În caz că se constată că daunele au apărut ca urmare transportului mărfii, COMERCIANTUL nu va purta nicio responsabilitate pentru reparare în condițiile de garanție a acestor produse.

În caz că au fost înscrise date greșite referitor la adresa de livrare, persoana de contact și/sau telefonul au fost necorecte la inițierea comenzii, COMERCIANTUL nu se obligă să realizeze comanda.

Atenție! La primirea produselor vă rugăm să le verificați în prezența curierului.

10а. La predarea mărfii, utilizatorul/clientul sau persoana terță semnează documentele ce o însoțesc. Sub persoana terță se înțelege oricine care nu este titularul al comenzii, dar acceptă bunurile livrate și se află la adresa de livrare, arătată de client.

În caz de refuz de primire a mărfii, cu excepția cazurilor deschise mai jos, refuzul se consideră a fi neîntemeiat și Clientul va fi dator și trebuie să plătească cheltuielile de livrare și restituire a mărfii. Dacă Clientul nu este găsit în termen de realizare a livrării la adresa aleasă sau nu se asigură acces și condiții pentru predare a mărfii în cadrul acestui termen, COMERCIANTUL se eliberează de obligația să livreze produsele comandate.

10b. Atunci când produsele livrate în mod evident nu corespunde la cele comandate de către Client și acest fapt poate fi dovedit prin reviziune obișnuită, Clientul poate să ceară ca produsele livrate să fie înlocuite cu cele pe care le-a comandat inițial în termen de 24 de ore de la primire.

11. Livrare la localități din afara Uniunii europene

Utilizatorii magazinului online căror adrese de livrare se află în afara teritoriului Uniunii europene, plătesc în plus toate impozitele, taxele vamale și alte sume suplementare cerute de statul respectiv. Aceste taxe nu sunt incluse în prețul de livrare și variază pentru fiecare țară în parte. Pentru informații mai detaliate, contactați agențiile competente din țara Dvs.

12. Prețul final al produselor este afișat pe pagina prin care este prezentat produs respectiv. Valoarea cheltuielilor de transport pentru livrare NU ESTE INCLUSĂ în prețul produselor. Aceasta este arătată separat în comandă și se calculează pe prețul produselor la definirea prețului final de plată.

13. MAGAZINUL online nu calculează cheltuieli suplimentare pentru folosirea a mijlocului de comunicație, prin care se realizarea încheierii contractului de livrare de la distanță.

14. În caz că produsele se trimit în afara Uniunii europene, utilizatorul/clientul va plăti toate taxele vamale și alte taxe, legate de export. Acesta taxe și cheltuieli suplimentare pot fi calculate, de asemenea, dacă livrarea nu este făcută într-o țară din afara Uniunii europene, dar clientul realizează plata dintr-o țară care se află în afara Uniunii europene, în legătură cu transferul de bani.

 

V. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE UTILIZATORULUI/CLIENTULUI

15. Utilizatorul/clientul are posibilitate să vizioneze și /după înregistrare/ să facă comenzi pentru produsele afișate în magazinul online.

11 Utilizatorul/clientul are dreptul să fie informat cu privire la starea comenzii lui.

12. Utilizatorul/clientul poartă întreaga responsabilitate pentru păstrarea numelui de cont și a parolei în secret, atât cât și pentru toate activitățile, care se efectuează de el sau de terți, ca urmare a folosirii numelui de cont și parolei. Utilizatorul este obligat să îi informeze imediat pe COMERCIANT cu privire la orice caz de acces neautorizat cu numele de cont și parola utilizatorului, precum și de fiecare dată când există pericol de astfel de folosire.

13. Utilizatorul este obligat să plătească prețul comenzii sale conform metodei arătate pe pagina magazinului online.

14.  Clientul se obligă să arate un număr de telefon, adresă de livrare și adresă de mail corecte și valabile, să plătească prețul mărfii, să acopere cheltuielile de livrare, în caz că acestea nu sunt gratuite și să asigure acces și posibiltate ca marfa să fie livrată. În caz că în mod expres a fost menționat faptul că livrarea este gratuită, aceasta se consideră a fi rambursabilă.

15. Condiții, termen și metode de exercitare a dreptului de retragere din contract.

Utilizatorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare-vânzare de la distanță fără să menționeze motivul pentru această decizie. Termenul de exercitare a dreptului de retragere este de 14 zile, începând cu:

• data livrării, ceea ce înseamnă data la care Dvs. sau altă persoană împuternicită de Dvs. (altă decât curier) ați acceptat și produsul se află de fapt în posesia Dvs;

• în caz de mai multe produse comandate într-o comandă și livrate separat: (i) data, la care dumneavoastră sau altă persoană (altă decât curier) și împuternicită de Dvs., ați primit și ultimul produs de fapt se află în posesia Dvs, sau (ii) data, la care noi vă înștiințăm că nu putem să livrăm restul din produsele comandare; sau
• în caz de comandă legată de livrare a unui produs, ce se alcătuiește de mai multe părți: (i) data, la care dumneavoastră sau altă persoană (altă decât curier) și împuternicită de Dvs., ați primit și ultima parte din produs de fapt se află în posesia Dvs, sau (ii) data, la care noi vă înștiințăm că nu putem să livrăm restul din piesele nelivrate.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, utilizatorul trebuie să trimită înștiințare MAGAZINULUI, prin care să arate numele și adresa de corespondență, și numărul de telefon și adresă de mail, dacă este cazul, precum și să formuleze declarație clară privind dorința lui de a se retrage din contract.

Pentru a se respecta termenul de retragere din contract este suficient ca utilizatorul să-și trimită înștiințarea clară privind dreptul lui de retragere înainte de expirarea termenului de retragere din contract (14 zile din data primirii mărfii). Dacă această perioadă expiră într-o zi nelucrătoare, termenul se prelungește până la prima zi de lucru.

În cadrul acestui termen puteți să vă retrageți din comandă indiferent de motivul pentru acest lucru – chiar și dacă pur și simplu v-a răspândit.

15.1 În caz că utilizatorul se retrage din contract, MAGAZINUL va restabili toate sumele de bani pe care le-a primit, inclusiv și cheltuielile de livrare (cu excepția cheltuielilor suplimentare legate de metoda aleasă de către utilizator de livrare, dacă este altă decât cea standard, oferită de comerciant), fără întârziere nejustificată și în toate cazurile cel mai târziu 14 de zile de la data, la care utilizatorul a trimit înștiințarea MAGAZINULUI privind dorința lui de retragere din contract.

15.2 MAGAZINUL ONLINE restabilește sumele plătit numai prin bandă sau pe contul de card bancar al clientului.

15.3 MAGAZINUL ONLINE are dreptul să amâne restaurarea sumelor de bani până la primirea înapoi a produselor sau până când primește dovezi că produsele au fost trimise înapoi,  în funcție de care dintre aceste două date este prima.

15.4 Utilizatorul trebuie să trimită MAGAZINULUI sau să dea înapoi produsele fără întârziere nejustificată cel mai târziu 14 zile de la data în care utilizatorul a trimis înștiințarea MAGAZINULUI cu privire la retragerea lui din contract.

15.5 Termenul se consideră respectată dacă utilizatorul trimite produsele înapoi MAGAZINULUI înainte de expirare a termenului de 14 zile.

Vă rugăm să țineți cont că nu puteți să folosiți produsele pe care le-ați primis înainte să hotărâți că doriți să vă retrageți din contract.

Dreptul de retragere există ca să aveți posibilitate să vă uitați la produs în același mod ca și cum sunteți la un magazin fizic, și nu ca să-l folosiți gratuit în termen de 14 de zile.
Produsele trebuie trimite înapoi în ambalajul loc original, fără ca primul și al doilea pachet să fie deteriorat, toate piesele să fie prezente, la fel ca și documentele însoțitoare, fără urme de uzură, fără ca ambalajul să fie despachetat, fără ca elementele de protecție să fie deteriorate, precum și folia de protecție, marcajele etc.

15.6 În caz de exercitare a dreptului de retragere Utilizatorul trebuie să plătească cheltuielile de transport pentru ducere înapoi a produselor MAGAZINULUI.

 

VI. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE COMERCIANTULUI/MAGAZINULUI

16. COMERCIANTUL nu are obligația și posibilitatea obiectivă să controleze metodă în care utilizatorii beneficiază de serviciile oferite.

17. COMERCIANTUL are dreptul, dar nu și obligația să păstreze materiale și informații de pe serverul www.dubaidatesnutrition.ro

18.COMERCIANTUL are dreptul în orice moment, fără să-l înștiințeze pe Utilizator/client, atunci când cel din urmă folosește serviciile cu încălcarea prezenților termeni și condiții, precum și după părerea COMERCIANTULUI să înceteze, să oprească sau să modifice serviciile oferite cu privire la folosire a site-ului. COMERCIANTUL nu poartă responsabilitate față de utilizatori și terți pentru daune interese și avantaje ratate, cauzate ca urmare a rezilierii, opririi, modificării sau limitării serviciilor, ștergerii, modificării, pierderii, necorectitudinii, neclarității sau insuficienței mesajelor, materialelor sau informațiilor folosite, transmite, înregistrate sau accesibile de pe site-ul www.dubaidatesnutrition.ro

19. COMERCIANTUL, după primire a plății, se obligă să transfere utilizatorului/clientului proprietatea produselor comandate de cel din urmă, să livreze în termen aceste produse comandate, să verifică cu privire la corectitudinea, inclusiv și din punct de vedere tehnic, a orice articol înainte să fie trimis (în caz că acest lucru este posibil, fără să deterioreze integritatea pachetului).

20. COMERCIANTUL nu va fi responsabil pentru daunele cauzate de software, hardware sau dispozitivele de telecomunicație sau pentru pierderea de date ce provin din materiale sau resursele căutate, încărcate sau folosite în oarecare metodă prin serviciile oferite. Sfaturile, consultările sau asistența oferite de către specialiștii și angajații COMERCIANTULUI în legătură cu utilizarea serviciilor de către utilizatori, nu nasc niciun fel de responsabilitate sau obligație pentru COMERCIANT. MAGAZINUL nu poartă responsabilitate privind informațiile necorecte arătate de producătorul produselor.

21. COMERCIANTUL are dreptul să culeagă și să folosească informațiile ce se referă la utilizatorii/clienții lui indiferent dacă s-au înregistrat sau nu.

22. Informațiile menționate în articolul precedent poate să fie folosite de COMERCIANT, decât în caz de neacord exprimat de Utilizator, trimis la următoarea adresă de mail: office@dubaidatesnutrition.com. COMERCIANTUL culege și folosește informațiile pentru a-și îmbunătăți serviciile oferite. Toate scopurile pentru care COMERCIANTUL folosește aceste informații sunt în conformitate cu legislația în vigoare, moralul bun și bunele practici de comerț.

23. COMERCIANTUL nu poartă responsabilitate pentru neîndeplinire a obligațiilor lui ce recurg din prezentul contract în caz de forțe majore, adică în acele circumstanțe pe care acesta nu este în stare să le prevadă și nu a fost obligat să le prevadă, inclusiv evenimente întâmplătoare, probleme legate de rețea globală și în oferire a serviciilor care nu stau sub controlul COMERCIANTULUI.

24. COMERCIANTUL are dreptul să instaleze pe calculatoarele utilizatorilor biscuiți (cookies). Biscuiții prezintă niște fișiere text care se salvează de pe pagina de internet pe discul de memorie ce aparține Utilizatorului și permit restabilirea informațiilor despre Utilizator, identificându-l și permițând urmărire a activităților lui, paginile de internet pe care le vizitează, linkurile pe care le folosește, informații pe care utilizează și salvează etc.

 

VII. Neconcordanțele mărfii, reCLAmații, termene de garanție

Atenție! La primirea produselor vă rugăm să le verificați în prezența curierului.
25.
La primirea livrării trebuie să verificați conținutul pachetului dacă corespunde la produsele din comanda inițială. În caz de neconcordanță între articolelor comandate și cele primite MAGAZINUL va înlocui produsele pe seama lui fără taxe suplimentare de către Utilizator.

26. În caz de lipsă a unor articole ce a fost constată de Utilizator la primirea livrării, MAGAZINUL poate să ofere niște produse alternative cu aceeași valoare. Dacă Utilizatorul refuză înlocuirea produselor, MAGAZINUL restaurează suma respectivă.

27. În caz de constatare a unor defecte pe produs, MAGAZINUL se angajează acesta să fie înlocuit cu un alt nou în condiții în care toate cheltuielile de transport și alte se acoperă de MAGAZIN.

28. La deteriorarea aspectului produselor cauzată în timpul transportului, poate să cereți curierului unui proces-verbal pentru livrare deteriorată.

29. COMERCIANTUL oferă document de garanție clienților săi pentru produsele cumpărate, atunci când un astfel de document se asigurat de către producătorul produsului respectiv.  În document vor fi menționate: adresă și telefon al centrelor autorizate de service pentru produsele cumpărate, condiţiile garanției pe care aceste centrele de service sau producătorii le au, termenul de garanție al produselor cumpărate de utilizator/client.

VIII. DATE DE CARACTER PERSONAL

30. Noi culegem informații de la dvs., când vă înregistrați în site-ul nostru, atunci când vă logați în cont, faceți comandă, luați parte în concursurile, anchetele sau alte evenimente de cercetare organizate de noi și/sau ieșiți din sistem. Informațiile culese include numele dvs., adresa de mail, numărul de telefon și/sau numărul cardului de credit.

31. Pe lângă acestea, acceptăm și salvăm automat informațiile de pe calculatorul și browserul dvs., inclusiv adresa IP, informații despre software-ul și hardware-ul dvs., precum și ce pagină ați dorit să încărcați.

Orice informație pe care o culegem de la dvs. poate să fie utilizată pentru:

§  Să răspundem la nevoile dvs. personale

§  Să vă contactăm prin e-mail / telefon

§  Să vă oferim conținut de promovare modificat

§  Să îmbunătățim website-ul nostru

§  Să îmbunătățim experiența utilizatorilor și să răspundem la nevoile de întreținere

§  Să derulăm un concurs, promoție, anchetă sau cercetare

Confidențialitate la realizarea comerțului digital

Noi suntem singurii proprietari de informațiile culese prin prezentul site. Informațiile private de identitate nu vor fi vândute, transmite, predate sau oferite orice altă parte, indiferent de motiv fără consimțământul dvs. exprimat în mod expres, cu excepția cazurilor standarde când acest lucru e necesar pentru realizarea comenzii și/sau tranzacției, de exemplu, pentru trimitere a comenzii.

32. COMERCIANTUL garantează Utilizatorilor/Clienților săi confidențialitatea informațiilor prezentate de cei din urmă și datelor de caracter personal de-ale lor. Aceste date nu vor fi folosite, oferite sau dezvăluite altor persoane cu excepția cazurilor și în condițiile arătate în prezenții Termeni și condiții. COMERCIANTUL protejează datele de caracter personal ce aparțin utilizatorilor/clienților, pe care le-a obținut prin completarea formei digitale pentru realizare a comenzii, dar această obligație nu mai va fi valabilă atunci când Clientul a înscris date necorecte. Respectând legislația actuală în vigoare și dispozițiile prezenților Termeni și condiții, COMERCIANTUL poate să folosească datele de caracter personal ale Clientului numai pentru scopurile prevăzute în contract. Toate celelalte scopuri în care se folosesc datele, vor intra în limitele legislației aferente, eticei internet și regulilor moralului.

32a. COMERCIANTUL se obligă să nu dezvăluie niciun fel de date personale ce aparțin Clientului unor terți – organe de stat, societăți comerciale, persoane fizice și alți, cu excepția cazurilor când a fost primit consimțământul scris al Clientului, informațiile au fost solicitate de organe de stat sau funcționari care după legislația națională în vigoare sunt împuterniciți să ceară și să culeagă astfel de date. COMERCIANTUL este obligat să predea aceste date sub sancțiunea legii.

33 Prin înregistrarea sa și realizarea comenzii se consideră că utilizatorul/clientul își dă consimțământul cu privire la prelucrare și depozitarea datelor lui de caracter personal de către comerciant.

IX. MODIFICĂRI

24 Prezenții termeni și condiții pot fi modificați în orice moment de COMERCIANT care are dreptul să modifice caracteristicile serviciilor oferite și ale prezenților Termeni și condiții și în temeiul modificării în legislația aferentă. COMERCIANTUL se obligă să îl înștiințeze pe Utilizator privind modificările din Termenii și condițiile și la un loc vizibil pe pagina sa de pe internet să publice un mesaj privind aceste modificări și să dea un termen rezonabil în care utilizatorul să poată să le cunoască. Dacă în cadrul termenului oferit Utilizatorul nu declară că respinge modificările, atunci se va considera că acesta este de acord cu ele și le va respecta. În caz că Utilizatorul declară în termenul prevăzut că nu este de acord cu modificările, atunci COMERCIANTUL are dreptul imediat să oprească și să nu își mai ofere serviciile Utilizatorului.

 

X. COMPETENȚĂ JURIDICĂ

Prezenții termeni și condiții, precum și toate drepturile legate sau care recurg din ei, respectă și vor fi interpretați conform legislației bulgare. Toate litigiile născute de încheierea contractului de la distanță (vânzări online) între COMERCIANT și UTILIZATOR sau cele care țin cont de el, incluziv litigiile născute sau aferente de interpretarea, de nulitatea sau de încetarea prezentului contract, precum și litigiile cu privire la completare a contractului sau modificarea acestuia conform unor circumstanțe noi apărute vor fi soluționate între părți pe cale amiabilă, și în caz că nu este posibilă atingerea unui acord comun – litigiul vor fi soluționat de instanța competentă din Bulgaria.

În caz de imposibilitate de a se atinge un acord ce să satisfacă cerințele celor două părți și în temeiul art. 181a și urm. din Legea privind protecția consumatorilor, litigiul poate să fi soluționat și de organele pentru soluționare alternativă a litigiilor cu consumatorii (APC), utilizând prezentul link digital spre site-ul Comisiei de protecția consumatorilor – https://kzp.bg/ sau platforma de soluționare online a litigiilor (OPC) în cadrul Uniunii europene: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

XI. LIVRARE

Produsele comandate prin MAGAZIN se livrează de UPS.

Ca să vă primiți comenzile, vă rugăm să înscrieți corect adresa de livrare, precum și numărul de telefon pentru contact.

Termenele de livrare sunt:

Pentru Spania: 2-3 zile de la primirea comenzii dvs.*

Pentru Germania: 4-5 zile de la primirea comenzii dvs.*

Pentru Austria: 4-5 zile de la primirea comenzii dvs.*

*Sub ”primite” a comenzii dvs. se înțelege momentul în care noi confirmăm că vom realiza comanda făcută, și nu momentul în care dvs. o faceți.

În caz că din motive obiective livrarea va întârzia, atunci COMERCIANTUL se obligă să vă informeze privind acest lucru.

 

PREȚUL DE LIVRARE

Pentru Spania: EUR 6,19*

Pentru Germania: EUR10,05*

Pentru Austria: EUR12,38*

Împachetare a articolelor: EUR1,90

* Prețurile afișate sunt valabile pentru comenzi de la 1 kg la 5 kg. Pentru comenzi cu greutate mai mare vă vom informa despre prețul de livrare cu mesajul de confirmare a comenzii dvs. prin telefon sau e-mail.

XII. METODE DE PLATĂ ÎN SIGURANȚĂ

Din măsură de siguranță a plăților pe care le faceți pentru comenzile dvs. de la magazin, noi am ales următoarele metode prin care puteți să plătiți produsele alese de dvs.:
1) Prin bancă – cu transfer în următorul cont bancar:

Destinatar: „DUBAI DATES NUTRIOTION EOOD și CO” KD

IBAN BG24RZBB91551009758776
Banca: REIFFESEN BANK EAD – Bulgaria
BIC: RZBBBGSF

La referință scrieți numărul comenzii.

Produsele comandate vor fi trimite după înregistrarea banilor în contul nostru.

* Clientul va plăti toate cheltuielile și taxele aferente pentru realizarea transferului bancar.

3) PayPal

4) Plată cu cardul debit sau credit

 

Restituirea sumelor

În caz că o parte sau întreaga suma de bani plătită de Utilizator trebuie restituită de către MAGAZIN, acest lucru se va efectua numai prin transfer bancar către contul sau cardul clientului. În caz că utilizatorul se retrage din contract, MAGAZINUL va restabili toate sumele de bani pe care le-a primit, inclusiv și cheltuielile de livrare (cu excepția cheltuielilor suplimentare legate de metoda aleasă de către utilizator de livrare, dacă este altă decât cea standard, oferită de comerciant), fără întârziere nejustificată și în toate cazurile nu mai târziu 14 de zile de la data, la care utilizatorul a trimit înștiințarea MAGAZINULUI privind dorința lui de retragere din contract.

Vă rugăm când faceți transferul bancar să arătați la referință numărul comenzii dvs.

Vă rugăm să citiți cu atenți Termenii și condițiile de folosire a prezentului site pentru mai multe informații și detalii privind condițiile de livrare și plată.

Anexă nr.6 la art. 47, al.1,p.8 și art. 52, al.1 și 4 din Legea de protecție a consumatorilor.

FORMULAR STANDARD PENTRU EXERCITAREA DREPTULUI DE REFUZ

Către …………………………………………………………………………………………………………………………………

/numele comerciantului/

………………………………………………………………………………………………………………………………………

/adresă, CUI/

Prin prezentul comunic că mă refuz de contractul încheiat de mine pentru cumpărare a următoarelor mărfuri/servicii:

……………………………………………………………………………………………………………………………………… /descriere produs/

Comanda a fost făcută pe …………………………………………..

Comanda a fost primită pe …………………………………………..

/se arată data primirii de la utilizator/

………………………………………………………………………………………………………………………………………/Numele utilizatorului/

 

Or./s……………………………………………………………. …………………………………………………….

/Adresa utilizatorului/

 

……………………….                                                                             ………………………………

/Dată/                                                                                 /semnătură utilizatorului/

 Utilizatorul are dreptul, în termen de 14 zile, să se retragă necondiționat din contractul de la distanță sau din contractul încheiat în afara unui obiect comercial, fără să plătească cheltuieli, cu excepția celor de livrare în cazul în care utilizatorul a ales variantă de livrare altă decât cea standard și cea mai ieftină pentru comerciant, precum și cheltuielile de livrare înapoi a produselor comandate.

Termenul de 14 zile începe să curgă din data:

  • acceptării produselor de către utilizator sau persoană terță, altă decât curier.

În cadrul acelor 14 zile după dorința declarată de renunțarea de contract, utilizatorul trebuie să dea înapoi marfa comerciantului În termen de 14 zile, începând cu data la care acesta a fost notificat cu privire la decizia utilizatorului să se retragă din contractul, comerciantul rambursează toate sumele primite de către utilizator, inclusiv cheltuielile de livrare.

 

 

0
Tu Carrito